پرداخت اپلیکیشن فی ها

از آنجا که پرداخت هزینه های ثبت نام برای دانشگاه ها، کالج ها و آزمون های بین المللی عموما نیاز به کارت های اعتباری دارد، تیم اختصاصی ما اینجاست که شما را در انجام این مهم یاری دهد و اطمینان حاصل کند که هزینه های ثبت نام شما کامل و به موقع پرداخت شده است.
هزینه هایی مانند

هزینه ثبت نام انواع آزمونها مانند:

پرداخت شهریه تحصیلی

پرداخت هزینه‌های تحصیلی و استرداد

یکی از خدمات ما تسهیل فرآیند پرداخت شهریه دانشگاه برای دانشجویان بین المللی می باشد. با بهره گیری از بهترین نرخ های تبدیل ارز ما به دانشجویان اطمینان می دهیم که با کمترین هزینه و سریع ترین روش ممکن از طریق بانکهای معتبر کانادایی، آمریکایی و اروپایی شهریه شما را می پردازیم. همچنین در صورت رد ویزا، فرآیند استرداد شهریه را با دقت و سرعت انجام می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات ما، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

باز کردن حساب بانکی دانشجویی در کانادا

افتتاح حساب بانکی در کانادا برای تازه واردانی که هنوز آدرس ثابت و سیم کارت ندارند، می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. بانک‌ها معمولاً برای افتتاح حساب به مدارک شناسایی، اثبات آدرس و شماره تماس نیاز دارند که در مراحل اولیه اقامت ممکن است در دسترس نباشد. این مسئله باعث می‌شود که تازه واردان در مدیریت امور مالی خود با مشکل مواجه شوند.
یکی از خدمات ویژه ما کمک به دانشجویان دارای Study Permit کانادایی برای باز کردن حساب جاری حتی قبل از ورود به کانادا، برای مدیریت کارهای اداری و داشتن کردیت کارت اعتباری است. این حساب می تواند به شما کمک کند تا بدون دغدغه امور مالی خود را مدیریت کنید و ضمن ساختن کردیت، از زندگی خود در کانادا لذت ببرید.